onsdag 30 maj 2007

Dag 3. Ensam...

Jag och min pappa åkte och hämtade lite staket. Så förhoppningsvis så kan vi ha våra prylar ifred. Vi åkteockså och köpte plywood för pengarna som spiken hade fixat från våra sponsorer.
På kvällen så kände sig Conny sjuk och Spiken kom till byggnadsplatsen en kort vända för att ta en bild, men försvann lika snabbt igen. Men jag hade lite motivation och till slut så försvann regnet. Så jag började med ena bowlcornern. Den röda på sketchen. Att såga ut böjjarna för hand tar för lång tid och resultatet blir inte så bra. Vi måste fixa några elverktyg som gör jobbet. Förhoppningsvis får vi några innan helgen. Spiken berättade precis för mig att hans pappa kommer hjälpa oss med att hämta cementen och att han kommer kolla runt för att hitta fyllnads material som inte ligger allt för långt från vår byggnadsplats. Jag måste tacka våra farsor för all hjälp.



Jag funderar på hur jag ska göra dom nya böjjarna...

Inga kommentarer: