fredag 8 juni 2007

7 Juni

Sådär slet vidare med nya plywooden på ytan i min ensamhet... nu är de i princip bara boxen/pyramiden och ledgarna på stora platån kvar... Flatcurben blev riktigt mysig nu... går att köra manuals utan att det känns som man åker över en kullerstensås.

När Erik dök upp satte vi igång att gjuta böjen på den del vi fixade copingen på igår, verkar helt klart bli det absolut bästa hitills. Erik hade dock alldeles för stora förväntningar på mig som gav mig alldeles för innehållsfattiga instruktioner för att blanda betongen... slutade med att vi näst intill badade i betong då skottkärran svämmade över. Men men, det som inte gick åt fixade Erik till lite konstnärliga miniobstacles på ytan i form av bl.a "the blob from outer space". Dock gjorde dock Erik ett stort häderi när han smetade bort den gamla H-street loggan på toppen av kullen som jag hade ristat in i samma kreativa anda.

Tyvärr inga foton från idag... Ville bara stå -E- i kameran hur jag än bar mig åt... visade sig att minneskortet satt kvar hemma i datorn :( Har däremot fixat videon från gjutningen av dropphyllan igår.

Inga kommentarer: